Novembarski favoriti

Ispratili smo još jedan mesec u ovoj godini, pa je red napisati favorite prošlog meseca. Kako je ovo prvi put da pišem favorite, tu će se naći proizvodi koji su mi se dopali do sada, a u budućnosti ću pisati konkretno o favoritima odgovarajućeg meseca. Sada kada sam to razjasnila, mogu da pređem na pokazivanje favorita.






Prvi na redu je losion za telo. U pitanju je Bioten Skinnergy So Pampered! koji me je oborio sa nogu. Cena je niska, a nega koju pruža se može uporediti sa mnogo skupljim sredstvima za negu tela. Da ne dužim previše, kompletnu recenziju možete naći ovde.






Ja sam veliki ljubitelj silikonskih baza za lice. Prosto imam osećaj da radi nešto za razliku od vodenih. Iz tog razloga sam uzela Aura Perfect Base i nisam se pokajala. Dolazi u manjem pakovanju od ostalih, ali se jedna pumpica može iskoristiti za celo lice. Iako je na bazi silikona, ne ostavlja težak osećaj na licu. Takođe nije previše gust kao ostali silikonski prajmeri. Sve u svemu, vredi uzeti ovaj prajmer i sa razlogom se nalazi u favoritima.






Na kozmetičarkin podsticaj sam se odlučila da probam Kroylan Supracolor krem puder. Zaista je savršen! Ja sam neko ko zahteva potpunu pokrivenost od pudera, jer imam problem sa ispucalim kapilarima po obrazima. Ne zacementira lice, ali pokriva sve nesavršenosti. Moji ispucali kapilari se uopšte ne primete kada stavim ovaj puder. Imam malo pakovanje od 8ml, ali se jaaaako sporo troši. Zaista vredi tih muka da se nađe i preporučujem ga svima koji vole jaču pokrivenost kada je u pitanju puder.






Još jedan od favorita je Skizz balzam za usne. Za hladne dane je spas. Lepo i brzo zaleči usta, pogotovo kada od hladnog vetra usne ispucaju i postanu grube. Ima lep miris narandže i čestice koje kao da rade blagi piling. Spominjala sam ga i ovde, tako da ako vas zanima brzo pređite na taj post i bacite se na čitanje.






Trenutno se u DM-u i Lilly-ju se mogu naći setovi Maybelline senki i maskara. Naravno, čim sam to saznala, otišla sam da kupim jedan set i izabrala sam onaj koji sadrži the Rock Nudes paletu senki i the Falsies Push-Up Drama maskaru. Pigmentacija ovih senki je fenomenalna! Lepo i lako se blendaju i čak i bez baze za senku dugo stoje na očima. Očekivala sam da će se zbog pigmentacije teže skidati, ali se one skidaju sa neverovatnom lakoćom. Ukoliko se odlučite da je uzmete, nećete pogrešiti.






To su bili moji favoriti. Verovatno ću na svaka dva do tri meseca pisati ovakve postove, ukoliko vam se dopadaju.


Do sledećeg posta.
Ljubim vas. :*

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top