L'oreal Infallible 24h Matte tečni puderi i prajmer za lice

Kako je došlo leto i takozvani raspust od nedelju dana, najviše vremena sam posvetila pisanju novih postova. Iako nisam dugo pisala, razlog tome nije nedostatak materijala, već nedostatak vremena. Uglavnom, zanemarimo to i pređimo na svrhu ovog posta.
Mnoge žene su u potrazi za onim savršenim puderom koji će prekriti sve nesavršenosti, imati prirodan izgled i neće biti težak na licu. Naravno, i ja sam u potrazi za tim čudotvornim puderom. Isprobala sam mnoge, ali je L´oreal Infallible 24h Matte za sada na samom vrhu liste.


Moram da napomenem da nemam masnu kožu kojoj je ovaj puder namenjem, ali mi u potpunosti odgovara. Na mom licu ne ističe suve delove, a veoma je lagan i lako se nanosi bilo četkom, prstima, sunđerastim beauty blenderom i silikonskim beauty blenderom.
Na pakovanju stoji da je srednje teksture i da je pokrivanje visoko. S tim pokrivanjem, on uspeva da pokrije sve nesavršenosti na mom licu, uključujući i popucale kapilare koje imam po celim obrazima. Kao savet, na pakovanju je naznačeno da se treba nanositi u kružnim potezima da bi postigli savršen izgled. Takođe ne ostavlja težak osećaj na licu. Čak i na ovim vrućinama, ja i dalje nemam težak osećaj na licu kada ga stavim i nosim ceo dan.





Postoji u šest nijansi, a ja trenutno imam dve koje pripadaju hladnom podtonu, tj. imam 11 - Vanilla i 20 - Sand. Velika prednost kod ovog pudera jeste što dolazi u većem pakovanju nego ostali puderi. L'oreal pakuje ovaj puder u bočicu od 35ml, a često se nalazi na akcijama, pa je mnogo isplativ.  Mana kod ovog pudera je što ima flashback. Doduše, to ne bih ni primetila da ga sestra nije stavila, koja je inače mnogo tamnija. Na slici je izgledala kao duh!


 




Naravno, nijedan puder ne bi savršeno legao bez baze za lice. Zapravo, nisam ni planirala da uzmem L'oreal prajmer. Krenula sam po Maybelline Baby Skin jednom prilikom i uporedila sam tada količinu i cenu Baby Skin-a i Infallible Mattifying Base prajmera. Baby Skin je u tom trenutku koštao 700,00 dinara sa 22ml proizvoda, dok je Infallible Mattifying Base bio 920,00 dinara (bio je na popustu) sa 35 ml proizvoda. Naravno da sam se odlučila za L'oreal jer se dobije čak 13ml više za 200,00 dinara razlike.






Kada sam ga probala shvatila sam da ga više nikada neću menjati. Jednostavno se stopio sa mojim licem i učinio da puder izgleda fenomenalno. Lepo je zagladio pore, kao i bubuljice, koje su se odmah manje primećivale. Nežne je silikonske strukture i potrebna je mala količina da bi se prekrilo celo lice. Nema težak osećaj na koži. Čak, šta više, kada ga nanesem nemam osećaj da sam išta stavila na lice koliko mi je nežan. Već sam jednom napomenula da mnogo više volim slikinoske prajmere od vodenih, zbog čega je meni L'oreal Infallible 24h Matte pun pogodak!


Nadam se da vam se ovaj post dopao, a ja ću uskoro doći i sa novim recenzijama. :*

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top