Maybelline Super Stay 24h Full Coverage puder - recenzija

Ćao svima. U poslednje vreme se više družimo na Instagramu nego na blogu, ali ćemo i to da promenimo. Na osnovu vaših odgovora na anketu, ostavljam vam svoje mišljenje o Maybelline Super Stay 24h Full Coverage puderu. Predugačak naziv, zar ne? Nikad ga ne zapamtim do kraja. :')

Ja sam osoba koja voli jaku pokrivenost pudera, da sve grehe sakrije, kako kažu. To je i razlog zbog kog sam se odlučila da isprobam ovaj puder. Ne znam koliko ste upoznati sa istorijom Maybelline kompanije, ali sada ću vam prvo izneti par zanimljivosti:

  • kompaniju Maybelline je osnovao 19-ogodišnji preduzetnik Thomas Lyle Williams 1915. godine (već 103 godine postoji!)
  • slogan "Možda je rođena s tim, a možda je to Maybelline" je nastao 1991. godine, a kao što svi znate koristi se i danas
  • godine 1996. Maybelline je pripojen kompaniji L'Oreal
  • trenutna zaštitna lica su Adriana Lima, Christy Turlington, Kemp Muhl, Emily DiDonato, Beatriz Shantal, Jordan Dunn i Gigi Hadid
  • postojale su opravdane tvrdnje da se Maybelline proizvodi testiraju na životinjama, mada od 2010. godine, prema njihovoj web stranici, L'Oreal tvrdi da se zvanično nikakvi sastojci proizvoda, niti sami proizvodi testiraju na životinjama





Sada kad smo se malo upoznali sa istorijom, prelazimo na proizvod o kojem je reč, Super Stay 24h Full Coverage Foundation. Možda i upamtim pun naziv ukoliko ga više puta napišem. 
Ovaj puder dolazi u prefinjenoj četvrtastoj staklenoj bočici sa belom pumpicom i belim poklopcem. Četvrtasti oblik pakovanja je savršen ukoliko ste smotani kao ja, pa vam se svaki puder prevrne i otkotrlja, a vi onda idete i vijate ga po kući.
Problem kod ovog pakovanja je jedino taj beli poklopac koji nikako ne može da ostane čist. Nakon svakog korišćenja se poklopac i pumpica moraju čistiti da bi izgledalo normalno i da ne bi prljalo ostale stvari. Količina je standardna kao i za ostale pudere, 30 ml, a cena na sniženju, na kom sam ga i uzela je 569,00 dinara. Na našem tržištu postoji u 6 nijansi, a moj je 30 - sand.





Na slici dole možete videti teksturu pudera. Poprilično je retke teksture, što mi se nije odmah dopalo, ali što ga duže koristim mi je bolje, jer ga manje stavim na lice nego ostale.





Lepo se blenda i zaista pokriva sve! Svaku nesavršenost na licu je prekrio, a najveći test je imao na podočnjacima i kapilarima. Taj test je položio sa najboljim ocenama. Inače su mi po obrazima često vidljivi kapilari, ali na slici dole možete videti da od njih nema ni traga. Čak na podočnjake nisam stavljala korektor, ali su tamni krugovi skroz nestali.





Inače nisam neki ljubitelj Maybelline pudera, ali me je ovaj oborio sa nogu. Svaka čast na izmišljanju pudera sa ovolikom pokrivenošću, a dostupnom svima.

Da li ste probale ovaj tečni puder? Kakvi su vam utisci? Šta još od Maybelline proizvoda koristite?
Uskoro vam se opet vraćam. :*

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top