Balea Gesichts Wasser tonik za lice

Ćao svima!
Godinama me nema na ovom sajtu, a opravdanje za to ne postoji. Mislila sam da je bolje da radim isključivo preko Instagrama, međutim zafalilo mi je pisanje opširnijih recenzija, što tamo nemam priliku.
Od danas se vraćam ovde i popuniću blog objavama sa Instagrama koje su zaslužile mesto ovde, a nisam ih naravno nikada okačila.

Vraćam se sa jednim proizvodom koji vam nikada ne bih preporučila. Inače moja koža ne reaguje nešto bajno na tonike za lice, ali ovaj tonik mi je stvarno bio loš. U početku sam mislila da je do ostalih kremica, umivalica, maski, ali kako sam izbacivala jedno po jedno, preostao je samo on. U pitanju je Balea Gesichts Wasser tonik koji možete videti na slici ispod.



Ovo je tonik namenjen normalnoj i mešovitoj koži sa aloe verom. Treba da hidrira kožu i održava njen prirodni balans.Tako bar proizvođač kaže. A moj utisak?
Meni ovaj tonik ni malo ne odgovara. Pre svega ostavljao mi je lepljiv osećaj na licu, a ja zaista ne mogu još da stavljam serume i kreme kada mi je već neprijatan osećaj. Konstantno sam imala utisak da mi je lice prljavo i da mi se sva prašina kači za lice tako.
Druga stvar, akne! Taman umirim lice, kad odjednom krateri na licu se pojavljuju. Gnojne, bolne, upaljene bubuljice su mi poiskakale po obrazima. Nisam mogla da ih se rešim danima, a mislim da je to svima bolna tačka.



Još jedna loša stvar je to što jako, jako, jaaako peni. U boci kada zapeni, ta pena ne nestaje i po sat vremena. Mogu zamisliti samo koliko to onda iritira lice, gore od detrdženta za sudove.
Dva puta do sad sam ga isprobala, ali je definitivno bačen bio posle ovog nemilog događaja.

Da li ste ga do sad koristili? Koje tonike vi koristite?
P.S. Na mom Instagram profilu @beautypens možete videti više objava i priču o ovom toniku.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top