Moja trenutna nega kose

Ćao svima. Pre neki dan sam pričala sa drugaricom o kosi i došla do zaključka da bih mogla napisati post o tome kako ja negujem svoju kosu. Moja kosa je izuzetno zahtevna, pre svega zato što je kovrdžava i suva, a onda zato što je oštećena dugogodišnjim farbanjem. Menjala sam boje kao i raspoloženje, pa sam iz prirodno crne prešla u crvenu, zatim u braon, a sada pokušavam da dobijem mešavinu plave i braon.
Zahvaljujući svim tim farbama, moja kosa se upropastila. Zbog toga sam počela da tražim stvari kojima ću je negovati.






Počeću sa šamponom. Isprobala sam ih nebrojeno mnogo i baš onaj koji mi je najviše odgovarao su povukli iz prodaje iz meni nepoznatog razloga. U pitanju je Nivea felxible curls. Nakon što su to učinili opet je počela moja potraga za odgovarajućim šamponom. Za sada mi najviše odgovara Krauterhöf šampon od koprive, protiv perute. Iako nemam problem sa peruti odlučila sam da ga probam jer je na biljnoj bazi. Mogu vam reći da je to jedan od boljih šampona na našem tržištu. Nakon pranja zaista se oseća kosa mnogo čistijom, ili kako neki kažu kosa škripi koliko je čista. Našla sam ga u lilly drogeriji i cena mu je oko 300 dinara.
Sledeći je balzam za kosu. Kao i šampone,  isprobala sam ih jako puno i iskreno do sad nijedan nije ostavio neki poseban utisak na mene. Pošto je meni potreban izuzetno jak balzam da razmrsi moje lokne, logično je da su mi mnogi bili loši, ali sam našla jedan koji je radio svoj posao. U pitanju je L'oreal elseve total repair 5. Kosa mi zaista postaje svilenkasta nakon korišćenja ovog proizvoda. Dolazi u pakovanju od 200 ml, ali mu cenu zaista ne znam trenutno.
Nakon ispiranja regeneratora na red dolazi i maska za kosu. Maske zaista jako često koristim i kosa mi je dosta duga, pa zbog toga gledam da kupujem neke jeftinije. Favorit među maskama nižeg cenovnog ranga mi je defitivno lilly maska za kosu. Moje mišljenje je da jako dobro hrane kosu, pogotovo zato što je za 500 ml proizvoda cena samo 210,00 dinara. Još bolja stvar je što su im te maske često na akcijama pa tada koštaju 165,00 dinara. Postoje 3 vrste maski: color resist - ljubičasto pakovanje za farbanu kosu, moisture care - narandžasto pakovanje za suvu i oštećenu kosu i total repair - zeleno pakovanje za krhku i osetljivu kosu. Omiljena mi je zelena maska jer sa njom regenerator ne moram ni koristiti. Kao što možete primetiti na slici ispod menjam naimenično zelenu i narandžastu, dok mi ljubičasta baš i ne odgovara jer mi razbija lokne i kosa mi izgubi volumen.






Posle brisanja kose peškirom, dok je još uvek mokra stavljam ulje za kosu i kremu za oblikovanje lokni. Ulje koje trenutno koristim je L'oreal elseve extraordinary oil za oštećenu kosu. Sadrži 6 cvetnih ulja i dolazi u veoma praktičnom pakovanju. Upustvo za upotrebu kaže da se treba naneti 1 do 2 pritiska na celu dužinu kose i to zaista jeste dovoljno. Znam da kada kažem ulje svi odmah pomisle na mašćenje kose. Sa ovim uljem se oko toga ne morate brinuti ukoliko ga koristite kako proizvođač kaže. Ono što je primetno na kosi jeste da se naelektrisanje kose smanji i kosa dobija jako lep sjaj. Dolazi u pakovanju od 100 ml, a cenu ne znam, jer sam ga ja uzela na akciji za nekih 400,00 dinara.



Za kraj dolaze kreme za oblikovanje lokni. Uvek prisutan Revlon professional pro you texture scrunch curl enhancher je najbolja krema za lokne na našem tržištu. Do sada mi ništa nije tako oblikovalo kosu kao Revlon. Ima lep ali specifičan miris i ljubičaste je boje. Na prstima jeste lepljiv ali kada se lepo rasporedi po kosi lepljivost se gubi. Dolazi u boci od 350 ml sa dozerom, a cena je 1600,00 dinara. Proizvod koji sam uzela da isprobam za lokne je Amika curl definig cream i moram priznati da sam poprilično zadovoljna. Proizvod je izuzetno parfemisan, tako da kada se stavi na kosu treba birati parfem sličnog mirisa, da bi se uklopili jer se miris kose jako oseti. Lokne su izuzetno definisane i potrebno je malo proizvoda da bi se dobio željeni rezultat. Bočica od 100 ml košta 940,00 ml što zaista jeste puno, ali ukoliko koristite sami može vam trajati i do 2 meseca.






To je moja trenutna nega kose, ukoliko se nešto promeni napraviću novi post o tome, ali mislim da ću ovome ostati verna duže vreme, jer mi je kosa prezadovoljna ovim tretmanom. Ukoliko imate neka pitanja o ovim proizvodima ili preporuku šta da probam recite mi u komentarima.
Do sledećeg posta, ljubim vas. :*

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top