Balea gel za umivanje sa mirisom grejpfruta

Korišćenje gela za umivanje lica svima treba da bude neka rutina. Nebitno da li da se očisti lice pre spavanja, ili kada ustanemo, ili možda u oba slučaja. To je najvažniji postupak u nezi lica pored korišćenja krema za negu i potrebno je činiti što češće. Decu bi od pubertetskih dana trebalo učiti da se lice mora čistiti svakodnevno, ne bi li se sprečio nastanak bubuljica i problema na licu. Naravno, ne odgovara nam svima isto, a ni ovi gelovi nisu izuzetak. Ne mogu da kažem da sam isprobala baš dosta, ali ipak imam nekog iskustva.

Nikada nisam bila spremna da dam neku veliku svotu novca za to, zato što postoje mnoge umivalice koje su u nižem cenovnom rangu, a bolje su od skupljih i ispromovisanih proizvoda. Ne kažem ovim da skupe stvari ne valjaju, već se prosto mogu naći i jeftinije koje jako dobro rade svoj posao. Isprobala sam i Avonove i Mixa i Garnier i mnoge ostale pristupačnije umivalice koje su donekle bile dobre, ali ipak nisu bile to što je mom licu trebalo. Bila je tu i jedna Eucerin umivalica koja mi je blago rečeno napravila haos na licu, iako su svi pričali kako su oduševljeni njom. Ja zaista nikada nisam imala problema sa bubuljicama, ali je ovaj gel stvorio bar 10 ogromnih, crvenih i bolnih bubuljica kojih se nikako nisam mogla rešiti. Ne znajući više šta da radim, ušla sam u Dm i videla da je Balea gel za umivanje sa grejpfrutom na popustu, i odlučila da ga uzmem, jer sam mislila da mi sigurno ne može više naškoditi licu.



I da, bila sam u pravu! Nakon nedelju dana korišćenja ove umivalice sve bubuljice su se povukle. Znam da su mnogi skeptični kada vide cenu manju od 200 dinara za ovakav proizvod, takva sam i ja. Medjutim, ovo po svom kvalitetu vredi mnogo više. Ima lep citrusni miris koji jako lepo osvežava lice kada se nanese. Ne peni previše, zato što u sebi ne sadrži SLS  (Sodium Lauryl Sulphate) pa je izuzetno nežno prema licu i što je najbolje ne isušuje.



Na deklaraciji piše: "Za sve tipove kože. Nežno čisti kožu i osvežava je. Sa vitaminskim koktelom sačinjenim od vitamina C i provitamina B5 štiti i hidrira kožu. Temeljno, ali izuzetno nežno uklanja šminku i čestice prljavštine. Sprečava javljanje nečistoća i čini kožu mekanom". Iskreno, ne verujem da može biti za sve tipove kože, jer nisam sigurna da bi lepo isušilo masnu kožu, tj. pokupilo masnoću. Kada sam pročitala da skida i šminku, probala sam bez ikakvih ostalih preparata da skinem svu šminku sa lica, uključujući i očiju. Znam, sad mnoge vrište ne na oči, to se ne sme! Znam i ja da se ne sme, ali mi je delovalo dovoljno blago pa da neće  dovesti do iritacije oka. Sa velikim strahom nanela sam gel na kapke i krenula da trljam i zaista nije zapeklo niti zamestalo nijednom.



Fenomenalno je skinulo šminku sa celog lica i ostavilo kožu čistom i mekom. Tri bočice sam do sad potrošila, a ova četvrta je već na pola. Ne razmišljam o menjanju gela za umivanje u skorije vreme jer je stvarno jedan od boljih koje sam do sad probala. Cena definitivno nije merilo kvaliteta.
Da li vi imate gel ili penu za umivanje koje obožavate? Napišite mi u komentarima šta je to vas oduševilo. :*

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top