L'Oreal Paris Elseve Double Elixir sprejevi za kosu

Kako je došlo leto, tako je kosi potrebna i dodatna nega. Da li je tome razlog morska so koja dođe u kontakt sa kosom na moru, hlor sa bazena kojem izlažemo kosu, ili je razlog prevelika vrućina zbog koje se jače znojimo pa samim tim moramo i kosu prati, nije bitno. Bitno je samo da joj je potrebna dodatna nega.
Već sam govorila o tome koliko je moja kosa zahtevna. Suva je i kovrdžava i posle 2 dana izgleda ućebano (jer se lokne ne češljaju). Kao da to nije dovoljno, pre skoro 2 meseca sam imala lapsus sa kosom, gde sam za 24 sata otišla na čak dva farbanja, preliv i skidanje boje. Da, na svu sreću i dalje imam kosu i svi se tome čude oko mene. Link do videa koji je objavljen na facebook možete videti ovde. Kao što se da primetiti, kosa mi je u potpunosti bila spaljena, čak je sa desne strane otpalo pola dužine. To mi je bio najveći udarac, jer jako volim dugu kosu.
Sve u svemu, nakon torture za moju kosu, morala sam da joj se posvetim u potpunosti. To podrazumeva mnogo regeneratora i maski za kosu, ne bih li je omekšala i lakše raščešljala dok je mokra. U tu svrhu sam odlučila da isprobam L'Oreal Paris Elseve Double Elixir sprejeve za kosu, koji se mogu koristiti i na mokroj i na suvoj kosi.





Na našem tržištu postoje 4 ovakva spreja za kosu. Namenjeni su lakšem raščešljavanju kose i zapravo su balzami za kosu u spreju. Naravno pored toga, svaki ima svoju posebnu namenu, o čemu ćete moći da pročitate u daljem tekstu.


slika preuzeta sa http://totalrepair.make-up.rs/



Kao što sam rekla, ja imam 3 spreja od 4. U pitanju su Arginine Resist X3 (rozi), Oil Luxury (narandžasti) i Total Repair 5 (beli).  Kupovala sam ih dok je bila akcija u Lilly drogerijama, pa sam mislila i da ne valja neću žaliti 290,00 dinara za jedan. Jesam ih kupila skeptično, ali su me razuverili već nakon prvog korišćenja.

Prvo ću vam pričati o rozom, tj. L'Oreal Paris Elseve Double Elixir Arginine Resist X3. Dolazi u rozoj bočici sa puno sitnih šljokica, što iskreno nisam ni primetila dok nisam došla kući. Ali pakovanje je baš slatko zbog toga. Ovo pakovanje sadrži arginin i serum za zaštitu sjaja kose. Namenjen je tankoj kosi koja opada. Takodje ovaj sprej ispravlja kosu, lakše je raščešljava i služi za zaštitu od toplote. To je veliki plus devojkama koje peglaju kosu, medjutim ja sam jedna od onih koja izravna kosu 2 do 3 puta godišnje i to je to zbog čega na mene nije imalo preveliki uticaj. Lepo mi zagladi kosu, ali ništa drugo ne uradi. Doduše, kao što je i pakovanje slatko, tako i miris ovog spreja oduševljava. Slatkast miris ostaje na kosi satima, kao da ste stavili neki parfem.





Sledeći je L'Oreal Paris Elseve Double Elixir Oil Luxury. Dolazi u narandžasto-braon boci i kao što sam naziv kaže, izgleda luksuzno. Obogaćeno je sa ekstraktom 6 cvetnih ulja, kao i serumom za zaštitu sjaja kose. Ima preleeep miris! Ne znam da li postoji osoba koja nije probala šampon iz ove kolekcije i oduševila se divnim mirisom, koji nažalost brzo ispari iz kose. E pa sada neće tako brzo. Ovim dvofaznim sprejem, taj divan miris ostaje na kosi satima. Kompanija kaže da ovaj sprej momentalno hrani kosu, zaglađuje je i omekšava. U ovom slučaju se u potpunosti slažem sa njima. Odmah nakon nanošenja, kosa izgleda lepše, svežije i zdravije. Kosa se lakše raščešljava i mekša je na dodir. Naravno, to traje par sati, sve dok kosa u potpunosti ne upije sprej. Narvno, nisam napomenula, namenjen je svim tipovima kose.





Za kraj sam ostavila L'Oreal Paris Elseve Double Elixir Total Repair 5. On dolazi u beloj bočici i ima specifičan miris cele Total Repair 5 kolekcije. Kad kažem specifičan, ne mislim da je loš. Baš naprotiv, ja sam jako volim taj miris, ali nisam baš sigurna da ga svi preferiraju. Moja mama prva ne može da podnese taj miris i glava je boli od njega. Obogaćen je pro keratinom i serumom za zaštitu sjaja kose, kao što je i svaki. Namenjen je oštećenoj kosi i njegov zadatak je da omekša suve krajeve, odmrsi kosu i spreči naelektrisanje kose. Njega koristim najduže i moram reći da je prosečan. Lepo raščešljava i sprečava naelektrisanje, ali za krajeve ništa nije uradio. Da li je do toga što mi je kosa baš baš oštećena, ili on prosto ne radi svoj posao, zaista ne znam. Naravno, već sam rekla, nisam mnogo očekivala od ovih proizvoda tako da su me prijatno iznenadili.





Moram još reći da ne slepe kosu i ne otežavaju je, što je veliki plus. Koriste se tako što se boca promućka, da bi se spojila oba dela spreja i tako se prskaju na kosu. Naravno, ne treba preterivati sa količinom da ne bi kosa izgledala masno.



CONVERSATION

2 comments:

  1. Bas mi je drago sto sam cula da je ovaj rozi dobar,dugo sam razmisljala da li da ih kupim ali sada sigurno hocu najvise zbog toga sto peglam kosu 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj ih, meni su zaista super. Drago mi je da ti se dopada post. 😄

      Delete

Back
to top