Balea Peel Off maska za lice

Šetajući Novim Sadom večeras sestra me je nagovorila da uđemo u Dm čisto da vidimo šta ima novo. Naravno, teško je žabu u vodu naterati, odmah sam uletela u najbližu drogeriju. Primetila sam da su im sve maske za lice 30% snižene, što je značilo da moram isprobati bar jednu. Ovaj put sam odlučila da uzmem Balea Peel Off masku za lice. U ovom testiranju smo učestvovale drugarica (u nastavku Jovana), sestra (u nastavku Nikolina) i ja. Sve tri imamo različite tipove lica. Jovana ima masnu kožu, Nikolina kombinovanu, dok ja imam normalnu.





Ova maska dolazi u pakovanju od 2x8ml, tako da se može koristiti dva puta. Proizvođač kaže da je namenjena za mešovitu kožu i da je za dubinsko čišćenje. Sadrži ekstrakt kajsije i uklanja izumrli sloj ćelija, nečistoće i naslaga. Receptura sa hamamelisom, ekstraktom kajsije i posebnim gelom royal hidrira, osvežava i obnavlja kožu. 





A sada sledi naše mišljenje. Struktura ove maske je gelasta i dosta je lepljiva. Ukoliko se odlučite da kupite ovu masku očekujte da ćete je teško oprati sa ruku. To je jedina negativna stvar. Nežnog cvetnog mirisa je, tako da se ne oseti miris kajsije koji se očekuje. Relativno brzo počne da se suši na licu, ali je ipak treba držati oko 20-ak minuta, iako proizvođač kaže da je potrebno od 10 do 15 minuta. Nakon što se počne sušiti počne dosta da zateže lice, tako da se usta malo teže pomeraju. 





Kada se osuši jako se lako skida i ne kida se prilikom skidanja. Sve tri smo ostale zapanjene kožom nakon ove maske. Iako imamo različite tipove lica, kao što sam već rekla, lica su nam bila mekana i nežna. Svima nam je na licu pokupila nedostatke. Meni je, na primer, skinula ostatke šminke koje nisam uspela skinuti micelarnom vodom, Jovani je pokupila višak masnoće, a Nikolini je sa određenih mesta na licu pokupila masnoću, dok je na normalnim delovima kože samo negovala.





Sve u svemu, ova maska nije skupa, a jako lepo neguje lice i ostavlja utisak nahranjene kože. Jako sam zadovoljna Balea maskama za lice, jer su svima cenovno dostupne, a jako dobro rade svoj posao. Ukoliko je budete gledali na policama i niste sigurni da li da je kupite, slobodno uzmite jer sa njom nećete pogrešiti. Još veća prednost je to što do 06.11. koštaju samo 79,00 dinara.



Uskoro se vraćam sa novim postom. Nadam se da vam se ovaj sviđa.
Ljubim vas. :*

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top