Mixa micelarna voda za problematičnu kožu

Iako mi je koža normalnog tipa, od rođenja imam ispucale kapilare po obrazima. Zahvaljujući tome, ne mogu koristiti baš sve proizvode za čišćenje lica. Ukoliko koristim neki jači preparat, lice počne nesnošljivo da me peče i kapilari postanu još izraženiji. Na svu sreću, i za nas sa osetljivim licem postoje sredstva za skidanje šminke, kao što je ova Mixa micelarna voda za problematičnu kožu.





Evo šta proizvođač kaže: "U jednom potezu, nežno uklanja šminku sa lica i očiju. Sa fiziološkom pH5.5 vrednošću ona poštuje Vašu kožu i nežna je za oči. Obogaćena pročišćavajućim cinkom, čisti i osvežava osetljivu i kombinovanu ili masnu kožu. BEZ PARABENA I ALKOHOLA."





Moram odmah reći, nije tačno da u jednom potezu skida šminku. Treba trljati dosta, ali i nakon takvog skidanja lica nema osećaja nelagodnosti, zatezanja ili bilo kakvog problema. Čak naprotiv, lice ostaje nežno i sveže, zahvaljujući mirisu krastavaca koji ima. Ne skida šminku brzinom kojom skida, na primer Garnier micelarna voda, ali skida bolje od većine.





Otkako je koristim lice mi se dosta iščistilo i do sada nisam imala osećaj da me lice peče nakon skidanja šminke. Takođe, kada sam skidala šminku oko očiju, iako sam morala malo više da trljam, oči me nisu zapekle ni u jednom trenutku. Ja sam lično zadovoljna ovom micelarnom vodom, pre svega zato što radi svoj posao i još uvek mi nije iritirala lice, kao što su neke do sad.


Kako vam se dopadaju postovi do sad? Ukoliko imate neke komentare, sugestije ili kritike ostavite ih u komentaru.
Ljubim vas. :*

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top