Novitet na našem tržištu - Carmex!

Zamislite sada situaciju. Jedan vreli letnji dan, baš poput ovog. Jedna devojka nervozna od vrućine ne zna šta će sa sobom. U naletu nervoze ona mahinalno kreće da grize usne, što je dovodi do toga da joj nijedan karmin neće dobro stajati. Kao spas za te izgržene usne, na scenu stupa Carmex, koji osim toga što će regenerisati kožu usana, donosi i hladan osećaj koji tu devojku smiruje.
Naravno, ta devojka sam ja. I da, dešavalo se da se to zaista desi. Pogotovo u onim momentima kada sam u stanu gorela, jer po nepodnošljivim vrućinama nisam imala nikakav rashladni sistem, osim hladne vode i kozmetike koja hladi, kao što je u ovom slučaju balzam za usne, Carmex.



Ne tako davno ovi balzami za usne su se pojavili na našem tržištu po veoma pristupačnoj ceni. Naravno, kakva sam, kupila sam obe vrste, u tubici i u kutijici. Zanimljivih boja, samo privlače pažnju na sebe.
Veoma mi se dopada to što ne ostavljaju masan film za sobom, a jako lepo neguju usne. U sebi sadrže mentol, koji ostavlja hladan trag, koji je mene spasao nervnog sloma nekoliko puta. Da, toliko mi je bilo toplo. :'D
Međutim, ukoliko su vam usne ispucale, zaobidjite ga dok ih ne zalečite. Imala sam priliku da namažem ovaj balzam na puknutu usnu i lepo sam se zabavila. Usne su me jako počele peći i nisam mogla dovoljno dobro da skinem da bi prestalo. Bol je baš bio jak, tako da tada ga zaobilazite. Carmex ipak nije za jako ispucale usne, baš zbog tog mentola. Po meni, namenjen je za usne kojima nije potrebna preterana nega.





Još jedna dobra stvar kod ovih balzama za usne jeste da ne stvaraju zavisnost.
Ja sam lično jako zadovoljna ovim balzamima. Mnogo mi se više dopada u tubici zato što je pre svega čistiji. Ne koristimo ga direktno prstima, čime ne nanosimo bakterije na usne zajedno sa balzamom. Bez obzira na to, i Carmex u kutijici je veoma dobar, mada je mnogo praktičniji za one koji imaju kraće nokte, jer im je lakše zagrabiti.
Možete ga naći u Dm-u po ceni od oko 250,00 dinara.



Nadam se da vam se ovaj post dopao. U što skorije vreme dolazim i sa novim postom. :*

CONVERSATION

2 comments:

  1. Moraću da probam ovo, videla sam u DM da su dobili! Novi post i kod mene na blogu http://shoppingholicarka.com/mene-treba-vezati/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako su dobri, ukoliko ih uzmeš nećeš pogrešiti. :)

      Delete

Back
to top