Botanical Choice VS MBeauty Cosmetics

Pretvarajmo se na momenat da nije prošlo puno vremena od poslednjeg posta. Šta god da kažem da me je omelo znam da je samo izgovor. Ne mogu reći da nemam o čemu da pišem, zato što baš imam, ali sam nažalost sve jako zapostavila. U nadi da ću početi češće da pišem, danas vam dolazim sa jednim zanimljivim upoređivanjem. Reč je o trakama za nos protiv mitisera.

Današnje takmičenje proizvoda će biti između MBeauty Cosmetics i Botanical Choice traka za nos protiv mitisera. Ove tračice služe za otpušavanje pora i uklanjanje mitisera, nakon čega ostavljaju kožu čistom i nežnom. Da li je stvarno tako? U nastavku ćemo videti da li su ove tračice zaista delotvorne.





Prvo ću pričati o Botanical Choice trakama. Dolaze u sivoj kutijici, u kojoj se može naći šest tračica. Svaka se nalazu u posebnom papiriću takođe sive boje. Sam izgled tračice je poprilično prost, sa jedne strane je siva, a sa druge, lepljive strane, je crna. 
Koriste se tako što se na vlažan nos nanese lepljiva strana trake, odnosno crna. Čeka se 10 do 15 minuta i nakon toga se povlači od krajeva ka sredini. Trebalo bi da pokupi mitisere i da otpuši začepljene pore. Moram napomenuti da ćete dole imati sliku tračice nakon korišćenja, tako da ako ste gadljivi, bolje je zaobiđite. 
Imaju specifičan miris, koji po meni nije prijatan. Izdržala sam nošenje, mada me je ipak pred istek vremena nos počeo dosta svrbeti. Kada sam skinula traku, imala sam i šta da vidim na njoj. Nije izvukla sve nečistoće i mitisere, ali velik deo jeste, zbog čega mi se Botanical Choice trake jako sviđaju. 





Druge su kao što sam već rekla, MBeauty Cosmetics trake. One dolaze u crnoj kesi, u kojoj se nalazi pet traka. Svaka je posebno upakovana kao prethodne. Izgled trake se uopšte ne razlikuje, sa jedne strane su sive, a sa druge lepljive crne. Miris im je mnogo jači i iskreno, jedva sam ga izdržala. Stalno je me podsećao na nešto pokvareno i bilo je teško držati 15 minuta na nosu. Naravno, koriste se na isti način kao i prošle. Kako sam prvo koristila Botanical Choice pa nakon nedelju dana MBeauty Cosmetics, nisu se pokazale jednako dobre. Međutim, tome može biti razlog to što su prethodne već iščistile dovoljno. Naravno, one se mogu mnogo bolje pokazati ljudima koji nisu pre toga koristili. Problem kod ovih traka uopšteno je to što kada se češće koriste slabije deluju.







U ovom takmičenju Botanical Choice VS MBeauty Cosmetics, u mom slučaju je pobednik Botanical Choice. Bile su delotvornije i slabije se osete, što je meni jako bitno. Ove trake možete naći u Dm-u, i jedne i druge. Botanical Choice se mogu naći za oko 350,00 dinara, dok su MBeauty Cosmetics trenutno na akciji i iznose oko 290,00 dinara.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top