Martovski New In

Kako nam mart polako odlazi da bi ustupio mesto aprilu kod mene su se nakupljale stvari za pisanje novog posta na blogu. Sa prolećnim osveženjem dolazi i osvežavanje makeup kolekcije, koju stvarno jesam u potpunosti osvežila od Nove godine. Moram napomenuti da se ne bavim šminkanjem već šminkam samo sebe i poneku drugaricu, tako da je količina šminke koju posedujem pomalo preterana. Počinjem da mislim da je to već bolest u mom slučaju, ali sam ja neko ko želi da ima sve, u bukvalnom smislu. U ovom postu će najviše biti šminke, samo deo koji je kupljen u martu, ali će se naravno pojaviti i po koja stvar za negu lica. S obzirom da toga ima manje, počeću sa negom lica.



Verovatno ste primetili da je u Dm-u bio popust na preko 750 proizvoda za negu lica. To je uključivalo i sve maske za lice, što je mene jako obradovalo, jer volim da isprobavam nove maske.  Ovaj put sam uzela Perfecta masku, koju redovno kupujem. To je termalna maska za lice, koja dubinski čisti i uklanja sve nečistoće. Jako sam zadovoljna njom, jer zaista ostavlja čisto lice nakon upotrebe i ukoliko imate bubuljicu, odmah će je osušiti i nestaće u roku od 2 dana.  Pored toga sam sasvim slučajno primetila da su Victoria beauty maske snižene sa 225,00 dinara na 99,00 dinara. Kažem slučajno zato što su bile skroz dole, da moraš čučnuti i zagledati se dobro da bi video cenu, što je jako nepraktično i mislim da bi se ništa ne bi trebalo držati tako nisko. Uglavnom, postoje 4 različite maske i naravno, morala sam uzeti sve. Posvetiću im poseban post gde ću detaljno pisati o njima.



Još jedna stvar koju jako volim i kojoj redovno obnavljam zalihe jeste Skizz balsam za usne. On mi pruža savršenu zaštitu za usne. Jeste malo masniji, ali zaista dobro utiče na zaštitu od hladnoće i vetra.



Sada prelazimo na šminku. Ovaj deo posta će biti poduži jer svaki dan odem da kupim nešto novo. Za vikend sam slikala stvari za ovaj post, a evo danas sam već uzela još stvari. Baš se vodim logikom da moram imati sve. :'D
Pre svega ću početi sa bazom za šminku i puderom. L'oreal je sada na popustu u Lilly drogerijama, pa sam naravno poletela da kupim puder. Nemam masnu kožu lica i retko kada mi treba kameni puder da bih setovala puder, da ne bih prosijavala u toku dana. To je bio primaran razlog za to da kupim mat tečni puder, jer mi tada ne treba dodatno matiranje sjaja tečnog pudera. Svi znamo da je L'oreal skuplja šminka u odnosu na ostale drogerijske marke, ali mislim da vredi uzeti Infallible 24h-Matte puder. Pre svega vredi, zato što sam ja za 940,00 dinara koliko je sada dobila čak 35ml pudera. Smatram da vredi svaku paru, jer je zaista fenomenalan.
Što se tiče baze za šminku, nisam planirala ovu da uzmem. Krenula sam da kupim Baby Skin, koji stalno kupujem. Krenula sam mahinalno da ga ubacim u korpu, bez gledanja cene i drugarica me zaustavlja sa pitanjem: „Zar ti nije to skupo za tako malo proizvoda?“. Nikad nisam obraćala pažnju na to da on ima samo 22ml u pakovanju do tog momenta. Uzimam da uporedim Maybelline i L'oreal, kad ono za 200,00 dinara razlike dobija se 13ml više Infallible baze. Naravno da je tu količina prevagnula. Jedva čekam da probam i bazu i puder zajedno. Očekujte posebnu receziju ovih proizvoda čim steknem pravi utisak.



U nedostatku Essence baze za senku na našim rafovima, morala sam naći sličnu u istom cenovnom rangu. Tu je u pomoć došla S-he Stylezone baza za senku. Nadam se da će mi odgovarati, jer do sad nisam imala prilike da je probam.
Nekim čudom (da, recimo čudom :D) se prilikom jedne kupovine i Golden Rose pojavio u korpi. U prošlom postu sam pisala o njihovim tečnim mat karminima koji mi se jako dopadaju i naglasila kako želim da ih imam sve. Tu želju očigledno želim što pre da ostvarim, pa sam dopunila kolekciju i sa nijansom 05. Jeste slična 15-ici, ali je ipak malo svetlija i više vuče na ljubičasto. Lepa, tamna boja, koja se jako lepo i jednako nanosi, kao i svi njihovi tečni karmini.



Ne znam da li ste primetili, ali smo dobili dve različite limitirane kolekcije Essence šminke. U Dm-u je kolekcija We are... , dok je u Lilly-ju kolekcija Blossom Dreams. U toj drugoj kolekciji se nalazi i hajlajter u duginim bojama, koji me je očarao. Nežne pastelne boje koje su savršeno pigmentovane.. Pa kako da ne kupim i da ne napravim zalihe ovog proizvoda? Odmah sam uzela dva, a planiram još bar dva i da kupim. Moram, nestaće ta kolekcija uskoro pa će mi biti žao kad potrošim.



Mnoge Maybelline Color Tattoo senku u nijansi Permanent Taupe koriste kao gel za obrve. To je jako specifična boja, nije ni crna, ni braon, a ni siva. Baš zbog toga sam i odlučila da je kupim. Moje obrve su inače u potpunosti crne boje, pa se primeti razlika između braon olovke. Nadam se da će mi ova senka odgovarati za obrve, jer baš deluje lepo na prvi pogled.



Sada prelazimo na ono što sam danas odlučila da kupim. Znam da mi ne treba ništa za konturisanje pored H&M bronzera, koji koristim već jako dugo, a još ni pola nisam potrošila, ali moram ja uzeti još nešto, čisto da se kaže da sam kupila. U pitanju je refill za NYX paletu za konturisanje. Nijansa 8 mi je bila pretamna, pa sam odlučila da probam nijansu 7.
Pored toga sam uzela i četkice. Na slici možete videti 5 četkica, od kojih su 4 uzete danas, a jedna pre 2 nedelje, zbog čega je svrstavam u novitete. U pitanju su četkice pod brojevima 32, 54E, 58E, 52A i 14B. Sve su mi, jelte, izuzetno neophodne, jer ko još ima dovoljno četkica. :'D



To bi bilo to za martovske novitete. Kao što sam vam rekla, šminke ima dosta, a ni pribor za šminkanje ne zaostaje. Nadam se da vam se dopada ovaj post, iako je malo poduži.

Ljubim vas. :*

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top