Batiste VS Balea šampon za suvo pranje kose

Dugo sam razmišljala o tome da li mi treba šampon za suvo pranje kose jer se moja kosa jako slabo masti. Glavni razlog za kupovinu ovih proizvoda je što pomaže u kontrolisanju lokni i pomaže u ukrućivanju kose čime lokne duže stoje. Naravno, to je samo priča koju sam čula i nisam znala nikoga ko mi može potvrditi, zbog čega sam sama morala isprobati.
Ko nije upućen u šampone za suvo pranje kose, moram vam objasniti prvo o čemu je reč.To su šamponi za kosu u spreju koji služe da kada nemate vremena za pranje, naprskate kosu i vizuelno uklonite masnoću sa kose. Preporučuje se pre svega ljudima kojima se jako masti kosa da bi produžili period između dva pranja.





Prvi šampon za suvo pranje koji sam uzela bio je mini Batiste Tropical, koji je zapravo putno pakovanje. Uzela sam manju bocu jer nisam bila sigurna hoće li mi se dopasti, pa zašto da bacim veliki proizvod ako mi se ne svidi? Miris mu je prelep. Ima miris kokosa, ali ne preterano jak, pa ne guši. Malo pakovanje je od 50 ml, koje je meni bilo dovoljno za otprilike 5 do 10 puta. Nisam mogla odrediti tačan broj jer ga pre svega nisam koristila često, a i koristila sam ga uzajamno sa Balea šamponom. Konkretno Batiste šampon mi je predivan. Ostavlja blago beličast trag, koji se laganim pokretima utlja u kosu nakon čega on potpuno gubi boju i stapa se sa kosom. Miris relativno brzo nestaje, tako da kome ne odgovara miris kokosa ne mora da se brine. Doduše, ne znam osobu kojoj se mirisi ovih šampona ne bi dopali. Cena ovog šampona za suvo pranje kose je 209,00 dinara.





Nedugo nakon što sam kupila Batiste, u Dm-u su stavili Balea šampon za suvo pranje kose sa mirisom lubenice na akciju, pa je boca od 200 ml bila 200,00 dinara. Kada sam videla koja je cena i koja se mililitraža dobije morala sam ga uzeti pa makar mi i ne odgovarao. Da, možda imam malo poremećaj neki što se tiče kupovine. :`D
Ne razlikuje se mnogo od Batiste šampona. Isto ima prijatan miris koji ne guši, samo što eto ovaj Balea miriše na lubenicu. On, s druge strane, ostavlja beli trag koji može ostati na kosi ukoliko se ne utrlja dobro, ali to nije prevelik problem, jer se takve stvari lako utljavaju.
Pored njega, kupila sam i Balea sa mirisom kokosa, da uporedim mirise i moram priznati da mi se tu Batiste mnogo više dopada. Balea ima težak, zagušujući miris kokosa koji ispuni prostoriju i potrebno je odmah luftirati. Cena Balea spreja je po redovnoj ceni 250,00 dinara.






Iako je njihova prvenstvena namena da odlože pranje kose, to nije bilo toliko bitno jer kao što rekoh, kosa mi se jako slabo masti. Njihov zadatak kod mene je bio da povrate lep oblik lokni i da lokne duže opstanu. Moram vam reći da to zaista jeste istina. Ukoliko samo malo naprskate preko dužine kose, očvrsnuće i ukoliko prirodno imate lokne, a one se naravno opuste nakon spavanja, biće vam mnogo lakše da sredite kosu. Nisam verovala da je to moguće sa ovim proizvodom, ali izgleda da jeste.

Za kraj moram reći da se meni dopadaju i jedna i druga marka šampona za suvo pranje kose i da Balea nije ništa lošija od Batiste samo zato što je jeftinija. Naravno da nisu svi u mogućnosti da priušte sebi Batiste, ali ukoliko vam je potreban ovakav proizvod nemojte se ustručavati i zaobilaziti Balea, jer je podjednako dobar.

Nadam se da vam se dopao ovaj post. Više ću objavljivati na Instagramu gde mogu kratke pričice napisati, ali dolaziću i ovde.
Ljubim vas. :*

CONVERSATION

2 comments:

  1. Dobar post, ja sam uvek za batiste al svakako ima ljudi kojima prija i balea, meni ne. Odlican post. Drago mi je da sam te nasla, ako zelis pogledaj moj blog @jecikabeauty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je zao sto ti Balea ne odgovara jer je cenovno mnogo prihvatljivija svakako. :)

      Delete

Back
to top