Bioten Skinnergy So Pampered losion za telo

Pretpostavljam da sam jedna od retkih, ali zaista jako malo računa vodim o nezi kože. Kada pomislim da se nakon tuširanja ili kupanja treba skroz namazati nečim, pa onda čekati sto godina da to koža upije da bih uspela da se obučem.. Ko još ima vremena da čeka tako nešto? Letos nisam sačekala skroz i kada sam pokušala da obučem pantalone ostala sam bez dva nokta. Nakon toga sam prosto odustala od mazanja tela. Međutim, primetila sam da kako nam dolaze hladniji dani, moja koža počinje da se suši  i peruta. To mi je bio znak da opet moram u svoju svakodnevnu upotrebu da uvrstim losion za telo.






Moram priznati da kada sam odlučila da kupim novi losion prednost je imala cena. Bio je kraj meseca i nisam imala puno izbora zbog svog studentskog budžeta. Tako sam i ušla u DM i kada sam videla da je losion za telo 235,00 dinara odmah sam otišla do kase da platim  da se ne bih slučajno zaletela za nešto skuplje. Moram napomenuti da nisam očekivala nešto preterano, ali ipak, bila mi je potrebna nega.






Ovaj losion za telo je obogaćen ekstraktom ličija i hidrira kožu do 48 sati. Ne sadrži parabene, parafin i veštačke boje, što je mnogima bitno. Iskreno, razmišljala sam da li da ga uzmem zbog mirisa, koji je jako čudan. Kad kažem čudan. ne mislim ružan, već se prosto treba navići. Da ga nisam uzela pogrešila bih, jer je zaista divan.






Rozi losion je namenjen suvoj koži, a postoje još dva - So Alive, za normalnu ka suvoj koži i So Bright, za kožu bez sjaja. Očekivala sam da je gušće teksture i da je masniji s obzirom na kožu kojoj je namenjen, ali ga koža upija gotovo odmah. Čim se namažete možete se obući jer ne ostavlja kožu masnom. Još jedna prednost ovog losiona je to što mi je nakon 5 dana svakodnevnog korišćenja koža izgledala mnogo bolje i zdravije, a na dodir je bila mekša. Svaka čast Bioten-u na ovakvoj formuli za losion za telo. Nisam verovala da mi nakon tako kratkog vremena može koža izgledati u potpunosti nahranjeno.








Nadam se da vam se svidja ovaj post, uskoro dolazim sa novim.
Ljubim vas. :*

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top