New in #3

Kako vreme brzo prolazi. Već nam je došao poslednji mesec u godini i novi proizvodi samo čuče u uglu sobe i čekaju svoj red da bi dospeli na blog. Da ne bih dužila, odmah prelazim na pokazivanje proizvoda.






Iz Avona sam odlučila u prošlom katalogu da poručim nekoliko stvari. U pitanju su Turkish Hammam Experience maska za lice, Foot Works Super Softening Balm i Avon Luck parfemisani dezodorans. Za sada mi se sva tri predmeta dopadaju, ali ih ne koristim dovoljno dugo da bih stekla kompletan utisak.






Čitajući komentare devojaka po društvenim mrežama, odlučila sam da probam L'oreal True Match korektor. S obzirom da mi je potreban samo za prekrivanje podočnjaka, uzela sam broj 3 - Cream. Odlično prekriva sve nedostatke i lako i lepo se blenda. Izuzetno sam zadovoljna ovim korektorom i smatram da je jedan od boljih na našem tržištu.






U Lilly drogerijama je trenutno popust do 40% na Maybelline proizvode. To znači da su njihove palete senki trenutno samo 780,00 din. Računajući da li mi se isplati uzeti još jednu paletu, shvatila sam da je cena jedne senke u paleti svega 65,00 dinara. Pa gde može bolje! Odmah sam otišla da uzmem klasičnu the Nudes paletu. Pored popusta sam uz paletu senki dobila i Maybelline selfie stick. Sve u svemu, ova kupovina mi se dosta isplatila.






Kao član Lilly loyalty kluba, dobila sam popust od 20% na Llums make up asortiman. Naravno, i to sam morala iskoristiti. Odlučila sam da uzmem Llums Marbelized Bronzer. Na prvi pogled je divan, a na prvo korišćenje još bolji. Može se koristiti i kao bronzer i kao highlighter što mu je veeeliki + kod mene, jer jako volim multifunkcionalne proizvode.






Primetila sam da mnoge devojke umesto highlightera koriste Essence mono senku broj 19 - the Grammy Goes Glammy. Košta samo 199,00 dinara, a sija na licu mnogo bolje od nekih highlightera. Izuzetno je povoljna senka, a multifunkcionalna je. Sve preporuke za ovaj proizvod.






Za kraj sam ostavila čuvene Golden Rose tečne mat karmine. Do sada ih nisam kupovala iz razloga što sam uvek imala ruževa više nego što je potrebno. Kada sam naletela na desetku raspametila sam se bojom i morala sam je uzeti. Jedinstvena siva boja, koja poprima različite pigmente u zavisnosti od boje kože na koju se nanese. Pored desetke u oktobarskom izdanju časopisa Grazia sam naletela i na broj 06. Jako lepa koralna crvena, koja je savršena za leto zbog čega je sad ne mogu koristiti. Nema veze, bar imam čemu da se radujem na leto. 😄






To bi bilo to od mene za sada.
Ljubim vas. :*

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top