Golden Rose Mini Mix1 i Mix2

Već duže vreme želim da napišem nešto o Golden Rose Mini mat setovima karmina, ali nikako. Sada sam izdvojila dovoljno vremena da bih mogla da im se posvetim potpuno, tj da ne bude površna recenzija.
Kupila sam ih još letos, i to sam prvo uzela Mix1, iz razloga što su nude nijanse koje ja jako volim. Nakon toga sam odlučila da uzmem i Mix2 pa da mogu da im posvetim poseban post.



U setu Mix1 se mogu naći karmini pod brojevima 01, 02, 10, 12, 14 i 19. To su nežne boje koje se mogu svaki dan koristiti. Idealan je za one koji vole prirodan izgled, ili se ne šminkaju previše. Na slikama ispod možete videti kako izgledaju.



U setu Mix2 su jesenje boje, tamne i crvene. Tu se nalaze karmini pod brojevima  16, 17, 18, 20, 23 i 27. Ove boje su za malo smelije devojke, koje vole da se šminka primeti i da se ističu. Ispod opet možete videti kako ove boje izgledaju.



Pre nego što završim moram reći da imam zamerku.Pre svega, jedan ovaj set je oko 500,00 dinara, a kada saberete gramažu svih karmina u jednom setu je 3g (jedan karmin je 0,5g). Ono što meni ne odgovara ovde, jeste to što jedan njihov Velvet Matte karmin ima 4,2g a skoro upola je jeftiniji. Znam da je ovo trebala da bude verzija uzoraka, ali su ipak mogli da ih naprave za nijansu veće.





To bi bilo to za ovaj post. Nadam se da vam se dopao.
Ljubim vas. :*

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top