Matt, matt, matt longlasting lipgloss

U potrazi za Golden Rose Mini Velvet Matte karminčićima, primetila sam da je Essence izbacio novu kolekciju. Odmah sam morala uzeti nešto, pa sam izabrala novi sjaj za usne pod nazivom Matt, matt, matt. Prvo pitanje koje sam postavila sebi je kako sjaj za usne može biti mat?!
     Looking for Golden Rose Mini Matte Velvet lipsticks, I notices that the Essence launched a new collection. I had to take something immediately, so I picked a new lip gloss called Matt, matt, matt. The first question I asked myself was how can a lip gloss be mat?!





Boja koju sam izabrala mi se jako sviđa, nude nijansa koja zaista svima može da stoji. Miris je još lepši. Čim se otvori, razliva se miris karamele, pa bih najradije ceo sjaj pojela. :'D
Aplikator je takođe jako dobar, lepo se prilagođava svakom obliku usana zbog špica na vrhu. To su sve pozitivne stvari koje sam zapazila, a sad prelazim na mane.
     The color I chose is really nice, nude shade that fits everyone. The smell is even more beautiful. As soon as you open it you are surrounded with the smell of caramel. I would rather eat the whole thing, because of that. :'D
The applicator is also very good, it adapts beautifully to any shape of the lips. These are all positive thing that I noticed, now I am moving on to flaws.





Pre svega, nije mat. Ukoliko tražite tečni mat karmin, ovaj proizvod zaobiđite. Kada se nanese na usta, osuši se, ali ne u potpunosti. Ostaje blagi sjaj, koliko god čekali u nadi da će se skroz osušiti kao i ostali tečni mat karmini. Ali opet napominjem, ovo ipak nije tečni mat karmin, već mat sjaj za usne. Kao i svi sjajevi za usne i ovaj je kratkog veka, što je mana jer na pakovanju stoji da je dugotrajan. Da bih proverila trajnost na usnama, namazala sam ga i sela da učim, da ne bih jela i skinula sjaj hranom. Nakon sat vremena ga više nije bilo na usnama! Jako se lako skida i razmazuje.
     First of all, it is not mat. If you are looking for liquid matte lipstick don't buy this. When applied to the mouth it dries but not completely. There remains a slight sheen, no matter how much you wait hoping that it will completely dry as well as other liquid matte lipsticks. But I repeat once again, this is not a liquid matte lipstick, it's a matte lip gloss. Like all lip gloss this one can't stay on for long tine, which is a flaw because it is stated on the package that it is longlasting. To check the durability on the lips, I put it on and I went to study so I wouldn't eat and wipe it. After an hour it wan't there anymore! 


Čekala sam 10 minuta pre nego što sam prešla prstom i vidite kako se razmazuje



Zaključila sam da je ovo sjaj za usne sa blagim sjajem koji kratko traje na usnama, ali ima fantastičnu boju. Ja ću verovatno uzeti još neku boju, jer je cena samo 309,00 dinara i malo su mi dojadili klasični mat karmini.
     I concluded that this is a lip gloss with a slight sheen that is short living on the lips, but it has a fantastic color. I'll probably take another shade because the price is only 309,00 RSD and I'm tired of the classic matte lipsticks.


Šta vi mislite o novim Essence proizvodima? Ukoliko imate neke predloge o čemu da pišem, ostavite mi savet u komentaru.
Ljubim vas. :*
     What do you think about the new Essence collection? If you have any suggestions on what to write, let me know in the comments bellow.
Kisses. :* 

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top