Aura Cover ME! tečni puder - recenzija

Znam da svaki put kažem da ću početi redovnije da objavljujem, ali je to postalo jako teško u mom slučaju. Trudim se da i ovaj blog ubacim u svoj raspored, ali nakon 5-6 sati učenja matematike, nemam snage da se posvetim pisanju. Baš zato što sam jako slabo ovde želim da se zahvalim vama koji čitate moje objave, to mi mnogo znači.

A sad da pređemo na ono zbog čega ste stvarno došli ovde. U ovom postu ću pisati o Aura Cover ME! tečnom puderu. Ovaj puder dolazi u bočici od 30ml, a cena mu je oko 600 dinara. Proizvođač kaže da odlično prekriva sve nepravilnosti kože, uključujući tamne kolutove oko očiju, akne, pege, staračke pege, sitne ožiljke, kao i da je za sve tipove kože.



Moj lični utisak o ovom proizvodu je veoma dobar. Imam normalnu kožu, sa pomalo masnom T-zonom i mojoj koži je zaista prijao, iako smatram da osobama sa masnom kožom baš i ne bi odgovarao zato što je malo masniji od ostalih. Imam zahvalnu kožu lica, ali sa jednom zamerkom, obrazi su mi puni sitnih ispucalih kapilara. Tim se podrazumeva da teško mogu naći puder koji može prekriti sve te kapilare, kao i da mi treba neki koji pokriva sve na licu. Ovo je definitivno puder koji može sve prekriti. Kad ga stavim na lice ne vidi se nijedan kapilar, kao ni podočnjaci. S tim što moram napomenuti da ukoliko se pretera sa njim može da izgleda kao maska. Ispod je slika levo na kojoj mi možete  videti ožiljak na ruci, a desno je preko tog ožiljka stavljen ovaj puder. Kao što možete primetiti, stvarno dosta prekriva.






Negativna strana ovog pudera je to što ima malo nijansi i teško se može naći boja. Kada sam kupovala broj 102 mi je bio svetliji, a 103 tamniji od moje boje kože. Kada se tako dvoumite između dve boje kod ovog pudera, slobodno uzmite svetliju. Ovaj puder ubrzo nakon nanošenja oksidira, tako da potamni na licu taman da dođe do boje koja vam odgovara. Još jedna stvar koja mi se ne sviđa je pakovanje. Kod ovakvih pakovanja pomislite da ste istrošili puder, a zapravo je ostalo još pola u pakovanju. Zato uglavnom devojke preseku pakovanje na pola i iznenade se kad vide koliko još pudera imaju.



Sve u svemu, poprilično sam zadovoljna ovim tečnim puderom. Za cenu je i više nego dobar i ukoliko ga kupite radi prekrivanja nedostataka na koži nećete se pokajati.

Ovde možete videti sastojke i komentar proizvođača

P.S. Napravljen je i Instagram profil koji možete pratiti. Link je ispod.
https://www.instagram.com/beautypens/

Ljubim vas sve. :*

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top